مدیر آبفای شهرستان دهاقان از آغاز به‌کار فاز جدید پروژه انتقال آب از تصفیه خانه باباشیخ علی به شهرستان دهاقان خبر داد و گفت: براساس قراردادی که با پیمانکار امضاء شده فاز جدید این پروژه ظرف ۱۵ روز آینده، آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 31 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، مهدی شمس بگی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دهاقان اظهار داشت: انتقال لوله آب از تصفیه خانه شیخ بابا علی از جمله پروژه های های مهم و ضروری شهرستان به شمار می رود.

وی افزود: تصفیه خانه شیخ بابا علی در 15 کیلومتری زرین شهر قرار دارد و بسیاری از شهرهای استان اصفهان، حتی شهر انارک را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر آبفای شهرستان دهاقان تصریح کرد: تصفیه خانه شیخ بابا علی، مسیر مبارکه تا دهاقان را که شامل چهار شهر مبارکه، مجلسی، طالخونچه و دهاقان و15 روستا از جمله علی آباد، پوده و قمبوان است را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه پروژه انتقال لوله از تصفیه خانه باباشیخ علی به شهرستان دهاقان به 54 هزار متر لوله نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیارد و 342 میلیون و 600 هزار تومان بودجه برای انتقال لوله آب از تصفیه خانه بابا شیخ علی به شهرستان دهاقان تخصیص یافته است.

شمس بگی با بیان اینکه فاز قبلی این پروژه به اتمام رسیده، گفت: فاز قبلی این طرح با احداث دو هزار و 300 متر لوله همراه بود.

وی از آغاز به کار فاز جدید پروژه انتقال آب از تصفیه خانه باباشیخ علی به شهرستان دهاقان خبر داد و اظهار داشت: براساس قراردادی که با پیمانکار امضاء شده فاز جدید این پروژه ظرف 15 روز آینده، با اجرای 2 هزار و 600متر آغاز می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :